به روز شده در: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان

به گزارش سخن، مدیر خلاق کلمبیایی "فیلیپه سالازار"، در یک آگهی غیرمعمول برای آشپزخانه Corona از یک شیوه منحصر به فرد استفاده کرده است.

ایجاد یک آگهی موفق در روزنامه کار آسانی نیست. از آنجا که کلیت رنگ پرینتر دو رنگ سیاه و سفید است، همه محتوا با هم مخلوط به نظر می‌رسد اما در این جا یک روش بسیار خلاقانه به کار برده شده تا یک محصول را از ما بقی به طور کامل جدا کند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: